kdo jsme

Jsme expandující společnost s mezinárodní působností, která pomocí elektronických aukcí zefektivňuje nákupní procesy domácností, firem, měst i obcí, a to především snižováním jejich nákladů a úsporou času pro vyhledání nejvýhodnějšího dodavatele.

Oficiálně na trhu působíme od roku 2013, naše zkušenosti s elektronickými aukcemi však sahají až do roku 2008, kdy jsme fungovali pod názvem E.P.V. Trading s.r.o.

Náš tým zkušených obchodních poradců funguje po celé České republice a na Slovensku převážně v Bratislavě a Košicích. Zároveň spouštíme velký projekt s partnerskou firmou INREKO v Polsku, kde rovněž budujeme tým zastupujících prodejců.

Naším cílem je zajistit účastníkům aukcí nejlepší ceny určité komodity v dané oblasti a v daném čase, a dosáhnout tak co nejvyšší úspory.

Specializujeme se především na snižování cen elektrické energie a zemního plynu. Na míru však svým klientům připravujeme aukce i v mnoha jiných oblastech, jako jsou například pohonné hmoty, vzduchotechnika, hutní materiály, kancelářské potřeby a další.

Na energiích takto snižujeme jednotkové ceny silové elektřiny a zemního plynu o 30 % až 50 %.

Díky tomu, že oslovujeme domácnosti, firmy a veřejné subjekty po celé zemi, můžeme pak agregovat jejich poptávku do velkých celků, což jim zajistí daleko výhodnější vyjednávací pozici před dodavatelem, než kdyby před ním vystupovaly samostatně. Protože dodavatelé v průběhu elektronické aukce vidí online, jaká je nejnižší nabízená jednotková cena, mohou podhazovat své ceny až do té doby, dokud již nikdo nebude ochotný nabídnout cenu ještě nižší. Jedině tak lze našim klientům zajistit pouze ty nejvýhodnější nabídky.

Vedle úspory poskytujeme jako samozřejmost i kompletní servis spojený se získáním nejvýhodnější nabídky. Před samotnou aukcí provádíme podrobné analýzy současných smluvních podmínek a parametrů dodávek, zajišťujeme administrativní činnosti spojené s převodem pod vítězného dodavatele a kontrolu smluv před jejich uzavřením, včetně jejich souladu s platnými právními podmínkami. Na vše po celou dobu dohlíží odborný tým zkušených pracovníků. Naší prioritou je navázat dlouhodobou spolupráci, a proto péči o klienty považujeme za základní kritérium k naplnění našeho poslání.

Kromě toho, že klientům nabízíme možnost uspořádání a vyhlášení elektronické aukce, nabízím jim i možnost pronájmu aukčního systému. Právě díky němu mohou zákazníci, kteří chtějí svůj nákup realizovat sami, aukci uspořádat samostatně a zajistit si tak mnohem výhodnější podmínky dodávek bez zdlouhavého vyjednávání s dodavateli. Jednoduše stačí uspořádat e-aukci a pak už jen pohodlně z monitoru počítače sledovat, jak dodavatelé bojují podhazováním cen.