E-aukce Veřejná správa

Chcete jednoduše snížit provozní náklady, potřebujete vyměnit stávajícího dodavatele či zrealizovat veřejnou zakázku, a to vše bez zvýšené administrativní zátěže?

Nechte to na nás, vše za Vás zařídíme a zajistíme v daném období nejnižší cenu na trhu.

Jak funguje e-aukce

Prostřednictvím elektronických výběrových řízení zajišťujeme našim klientům optimalizaci nákupních cen či dodavatelů v různých odvětvích, včetně realizace elektronických veřejných zakázek.

Optimalizujeme nejen ceny, ale šetříme i Váš čas.

Při realizaci elektronických výběrových řízení se striktně řídíme zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Celý proces aukce je maximálně transparentní, aukce je od jejího počátku až do ukončení zaznamenávána a zároveň mohou všichni účastníci sledovat její průběh online z pohodlí domova. Právě proto je elektronická aukce tím správným nástrojem pro výběr nejvýhodnějšího dodavatele, který omezuje spekulace ohledně výběru vítězného dodavatele, neboť je zde vyloučena možnost ovlivňování výsledků a korupce. Nikdo z uchazečů není zvýhodňován oproti ostatním, vítězí pouze nejlepší cena (v dané kvalitě) či jiný parametr, který si sami zvolíte. Dodavatelé se v aukci navíc navzájem nevidí, nevidí ani kolika dodavatelům čelí, a tak je vyloučena i možnost jejich předchozího zákulisního domlouvání.  Elektronická výběrová řízení šijeme na míru a v zadávacích podmínkách tak zohledníme i Vaše individuální požadavky. Předmětem výběrového řízení může být v podstatě kterákoliv komodita či služba. Specializujeme se především na snižování cen elektrické energie a zemního plynu, na míru však svým klientům připravujeme aukce i v mnoha jiných oblastech, jako jsou například pohonné hmoty, vzduchotechnika, hutní materiály, kancelářské potřeby a další.

Zapojte se do naší sdružené e-aukce elektrické energie a zemního plynu a ušetřete až 40% ročně minimálně však garantujeme úsporu na energii ve výši 10%.

V případě nižší úspory dojde ke stornování registrace i dohody bez jakýchkoli poplatků, a Vy tak zůstanete u původního dodavatele za stejných podmínek jako doposud.

Analýza podmínek

Na základě analýzy současných podmínek vybereme vhodné partnery do aukce a sestavíme zadávací podmínky.

Podepíšeme příkazní smlouvu.

Příprava a vyhlášení e-aukce

Na základě průzkumu trhu a odborných znalostí připravíme aukci.

Vyhlásíme aukci na základě definovaných podmínek a pozveme spolehlivé dodavatele.

Výsledek aukce a kontrola nových smluv

Po skončení aukce budete informováni o výsledcích aukce a dosažené úspoře.

Náš tým odborníků zkontroluje návrhy smluv od vítězného dodavatele.

Podpis nových smluv

Vy sami podepíšete novou smlouvu a přejdete pod nového dodavatele.

Prosíme o vyplnění následujících údajů

Úspora na energii se projeví dobře v rozpočtu. Nyní zvolte prosím s jakou komoditou vstupujete do aukce. V případě, že poptáváte specifickou službu nás neváhejte kontaktovat.

  • PŘIHLÁŠKA DO E-AUKCE
  • VYBERTE PROSÍM POPTÁVANOU SLUŽBU

Kontaktní údaje

Celé jméno a příjmení

Telefonní spojení

E-mail

Promo kód

JSEM ODBĚRATEL/KA ELEKTŘINY

Mám zájem o aukci elektřiny

Nahrajte prosím aktuální platnou smlouvu v elektronické podobě o dodávce elektřiny

Nahrajte prosím poslední roční vyúčtování elektřiny

JSEM ODBĚRATEL/KA ZEMNÍHO PLYNU

Mám zájem o aukci plynu

Nahrajte prosím aktuální platnou smlouvu v elektronické podobě o dodávce zemního plynu

Nahrajte prosím poslední roční vyúčtování zemního plynu

POSLEDNÍ KROK

Ano